Reklamace je velmi snadná.

1. Pokud nebudete spokojeni se zbožím, jeho provedením, velikostí aj., můžete ho do 14 dnů od zakoupení vrátit bez udání důvodu. Zboží musí být nepoškozené, v originálním obalu a bez známek používání. Poštovné v tomto případě hradí kupující.

2. Zákonná reklamace v záruční lhůtě pro jeho vady.

Při uznání reklamace hradí prodávající běžné poštovné spojené s doručením na základě předloženého dokladu přepravní společnosti.

K reklamaci využijte níže uvedený formulář. Formulář společně se zbožím zašlete na adresu DadSon, Heřmanice čp. 127, 509 01 Nová Paka.

Zboží lze předat i osobně v sídle společnosti po předchozí domluvě.

Při uznání reklamace vám budou finanční prostředky vráceny dle způsobu vaší platby.

V případě nejasností nás kontaktuje telefonicky 723 429 014 nebo na e-mail info@dadson.cz.